Klachten, retourneren & annuleren

Klachten

Ik doe mijn uiterste best om elk product en elke bestelling met veel zorg te bereiden. Mocht je toch ontevreden zijn met je product of bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met me op via bonjour@patisseriejulie.nl (vermeld dan je bestelnummer en klacht) en dan kijken we samen naar een passende oplossing.

 

Retourneren

De producten van Pâtisserie Julie hebben een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Wijzigen

In de meeste gevallen kan je je bestelling kosteloos wijzigen (tot 1 week voor de opgegeven verzend/afhaal/leverdatum). Neem zo snel mogelijk contact met me op (het liefst per email of Whatsapp) indien je je bestelling wilt wijzigen, dan bespreken we samen de mogelijkheden en eventuele kosten. Heb ik speciaal voor jouw bestelling al producten ingekocht (materiaal/ingrediënten), dan kan het zijn dat ik deze gemaakte kosten zal doorberekenen.

Annuleren

De bereiding van je bestelling neemt niet alleen tijd in beslag, maar ik moet hier ook de benodigde ingrediënten en materialen voor in huis halen. Daarom kan je bestelling alleen onder bepaalde voorwaarden worden geannuleerd:

 * Neem zo snel mogelijk contact met mij op, door te bellen of mailen.
* Annuleer je langer dan 2 weken vóór de afgesproken verzend/afhaal/leverdatum, dan ben je geen betaling verschuldigd.
* Annuleer je tot 1 week vóór de afgesproken verzend/afhaal/leverdatum, dan factureer ik 50% van het totale factuurbedrag.
* Annuleer je minder dan 1 week voor de afgesproken verzend/afhaal/leverdatum, dan factureer ik 100% van het totale factuurbedrag.
* Let op: Een ontvangen aanbetaling wordt niet teruggestort.